لاغري موضعي با ليزر

كلينيك زيبايي , كلينيك پوست و مو , كلينيك تخصصي جراحي زيبايي

لاغري موضعي با ليزر

لاغري موضعي با ليزر

لاغري موضعي با ليزر : كرايوليپوليز يكي از روش هاي حذف چربي هاي موضعي بوسيله دستگاه ليزر است .  روش هاي مختلفي براي لاغري وجود دارد مانند ورزش كردن استفاده و رعايت كردن رژيم هاي غذايي مختلف ، داروهاي شيميايي جديد و عمل هاي جراحي نظير ليپوساكشن . همانطور كه مي دانيم تمامي اين روش ها موقتي هستند و بسته به فعاليت و ارگانيسم بدن فرد متغير است علاوه برا اين كه عوارض پيدا و پنهان بسياري فرد را در روش هاي جراحي و استفاده از داروهاي شيميايي تهديد مي كند . لاغري موضعي با استفاده از دستگاه ليزر كرايوليپوليز و يا سرما درماني  از روش هاي جديد و بدون عارضه لاغري  با ليزر  است كه بيمار بدون كمترين عوارضي و سختي به نتيجه مطلوب خود مي رسد . خدمات مربوط به كرايوليپوليز در كلينك هاي تخصصي ليزر مو ارائه مي شوند . در اين مقاله قصد  داريم تا ساز و كار اين روش را براي شما شرح دهيم .

 لاغري موضعي با ليزر

لاغري موضعي با ليزر

ليزركرايو ايپوليز چگونه باعث لاغري موضعي مي شود ؟

لاغري موضعي با كرايوليپوليز از روش هاي غير تهاجمي بوده و با منجمد كردن سلول هاي چربي موجب لاغري  مي شود . اين روش باعث مرگ سلول هاي چربي مي شود سپس اين سلول هاي مرده ريزش كرده و از طريق مجراها وارد كبد مي شوند و بوسيله دستگاه گوارش بيمار تجزيه شده و از بدن خارج مي شوند . در نهايت منجر به لاغري موضعي شخص مي شوند .

ويژگي هاي دستگاه كرايوليپوليز

•    ۱۳- درجه كمترين دماي ممكن براي اسن دستگاه است .
•    ۴ هندپيس درسايز هاي مختلف دارد.
•    توانايي استفاده همزمان از دو هند پيس را دارد .
•    سيستم خنك كننده داراي فشار خروجي kpls  ۸۰ است .
•    داراي دو حالت اتوماتيك و تنظيم دستي مي باشد .
•    استفاده از نورهاي قرمز و سبز براي بهبود فرآيند .

در دستگاه كرايوليپوليز هر طيف نوري داراي كاركردي متفاوت است . دو طيف سبز و قرمز در لاغري موضعي با ليزر  در اين دستگاه مورد استفاده قرار مي گيرد .
نور قرمز با افزايش غلظت اكسيژن موجود در خون باعث بالارفتن فعاليت خون مي شود كه تاثير زيادي براي راحتي بيمار در طول درمان دارد .
نور سز تا حد زيادي ورم پوست را بعد از انجام عمليات فريز كردن كم مي كند . اين روش لاغري موضعي با دستگاه كرايوليپوليز بصورت سرپايي انجام مي شود و شخص ۲۴ ساعت بعد از آن قادر به انجام فعاليت هاي روزمره خود مي باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.